קשרי משקיעים

מגה קמעונאות משיקה מרקי תיבול מבית המותג הפרטי "מגה"

05.01.2012

  מגה קמעונאות משיקה מרקי תיבולמבית המותג הפרטי "מגה"   מזג האוויר החורפי והמצב הכלכלי חברתי גורם ליותר ויותר משפחות ישראליותלהעדיף את הבישול הביתי. 

על פי נתוני סטורנקסט שוק המרקים עלה ב-7.5% בהשוואה לשנת 2010  

רשת מגה ממשיכה בפיתוח מוצרים חדשים וכניסה לקטגוריות חדשות תחת המותג הפרטי מגה.

בימים אלו משיקה לראשונה סדרת מרקי תיבול בטעמים שונים באריזות קטנות של 200 גרם ובאריזות גדולות של 400 גרם, המיוצרים על ידי חברת "ויטה פרי גליל".

סדרת מרקי התיבול של מגה כוללת את הטעמים: מרק עוף אמיתי, מרק בטעם עוף, מרק בצל, מרק ירקות ומרק פטריות במשקל  400 גרם. מרק בצל, מרק ירקות ומרק פטריות במשקל 200 גרם.  

מרקי התיבול מהווים מרכיב בסיסי בהכנת תבשילים שונים, משמשים לתיבול ולהעשרת תבשילים, מרקים, ארוחות ופשטידות.

מזג האוויר החורפי והמצב הכלכלי חברתי גורם ליותר ויותר משפחות ישראליות להעדיף את הבישול הביתי על פני ארוחה מחוץ לבית, דבר אשר הביא לעליית הצריכה של מוצרי הבסיס וביניהם המרקים.

על פי נתוני סטורנקסט שוק המרקים עלה ב-7.5% בהשוואה לשנת 2010. שוק המרקים בישראל בשנת 2011, נאמד בכ- 2.3 מיליון ₪.

 שוק המרקים מתחלק ל 3 קטגוריות: מרקים לבישול, מרקים נמסים אישיים ומרקים לתיבול כאשר בכל קטגוריה יש מגוון מותגים ובמגוון טעמים.

השחקניות המרכזיות  המובילות את השוק הן יוניליור ישראל המובילה את השוק עם המותג קנור 55.9%, אוסם 38%, ויטה פרי גליל 3.8%.  

בחברה מוסרים כי הושקעה מחשבה רבה בפיתוח המוצר באריזת 200 גרם בנוסף לאריזה הגדולה במשקל 400 גרם המקובלת היום, זאת על מנת לתת מענה לצרכנים גם לאלו המשתמשים במרקים בתדירות נמוכה יחסית, לא רק במגוון טעמים לשיפור ושדרוג הארוחה לצד הכנה קלה ופשוטה, אלא גם מוצר חסכוני וזול יותר, השומר על טריותו ומעודד לצרכנות נבונה.