קשרי משקיעים

רשת מגה משיקה את "מגה הום" – מתחמי HOME INPROVMET

20.03.2012

רשת מגה משיקה את "מגה הום" – מתחמי  HOME INPROVMET

בסניפי מגה בהשקעה של 12 מיליון ₪  

המתחמים כוללים ריהוט פנים וחוץ לבית, כלי עבודה, טקסטיל, מוצרי חשמל, פרזול ואביזרי חשמל. בכך הפכה לרשת הקמעונאית היחידה בישראל הפועלת בתחומי המזון, נון פוד ומוצרי ריהוט ועיצוב הבית

מתחמי מגה הום יכללו גם מתחמים של חברת ד"ר בייבי בפורמט של "חנות בתוך חנות"

 

רשת מגה קמעונאות השיקה היום את המותג "מגה הום" הכולל מתחמי HOME IMPROVMENT בסניפי מגה בול בשטח של כ- 800 מ"ר. המתחמים שהושקו במסגרת הקונספט "חנות בתוך חנות", יציעו מגוון רחב של מוצרי רהוט ועיצוב לבית, רהוט גן, כלי עבודה ומוצרי טקסטיל וחשמל, במחירים הנמוכים בכ- 15%-25% ממחירי השוק. עד סוף 2012 יוקמו 8 מתחמי מגה הום , ועד סוף 2013 יהיו 12 מתחמים בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ. 

מתחמי מגה הום יהיו נפרדים מאזור המזון ויכללו עגלות קנייה וקווי קופות נפרדות, כאשר כל עובד יעבורהתמקצעות מיוחדת ביחס למותג אליו הוא שייך כדי להעניק ללקוחות שרות אופטימלי מבוסס התמחות. במסגרת החידוש תציע מגה הום מוצרים כמו נדנדות, בגדים, מגבות, טלוויזיות, נגנים, מיקרוגלים. מנורות, פטישים, מקדחות, אביזרי בטיחות , צעצועים, מוצרי גינון וצביעה, ועוד.

בנוסף הודיעה הרשת על השקת מותג פרטי בתחום זה תחת המותג "מגה הום" שיכלולו מוצרי  פרזול, אביזרי אמבט,טקסטיל בית וכו'.מוצרי המותג הפרטי "מגה הום" ימכרו לא רק במתחמי המגה הום אלא בכ- 20 סניפי מגה בול נוספים. בחברה צופים כי מתחמי המגה הום יביאו לעלייה של 20-25% במכירות כל סניף, דבר שיתבטא בהגדלת הכנסותיה של מגה קמעונאות בכ-110 מיליון ₪, במונחים שנתיים.

לדברי זאב וורמברנד מנכ"ל מגה קמעונאות: "השקת מגה הום מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של הרשת לשנים הבאות ואנו רואים בו מתן ערך מוסף ייחודי ללקוח בשוק רווי זה של רשתות המזון. מהלך זה הינו הוכחה לניצול מוצלח ויעיל של  הסינרגיה עם חברות הבנות, נעמן, ורדינון וד"ר בייבי,  שמביא עימו בשורה ממשית לצרכנים. אנו מאמינים כי הקונספט יקל ויטיב עם הצרכנים שייהנו ממגוון רחב של כל הפריטים להם הם זקוקים תחת קורת גג אחת במחירים זולים ומשתלמים".

 

השקת רשת ד"ר בייבי בקונספט של "חנות בתוך חנות" בסניפי מגה

בצמוד למוצרי מגה הום ישולבו לראשונה מוצרים של חברת "ד"ר בייבי" (בבעלות מגה קמעונאות) שעברה לאחרונה מיתוג מחדש, בקונספט "חנות בתוך חנות " בשטח של כ- 200 מ"ר.המציעים תמהיל מוצרים מגוון משלב הלידה ולאחריו כולל: חבילות לידה, כסאות בטיחות, עגלות, מנשאים לצד מגוון מבצעים בחודשים ובחגים השונים, בתקופה זו עד חודש פברואר – חודש בטיחות (מבצעים על מוצרי בטיחות) ובפסח מתכננת החברה לצאת במבצע על הצעצועים. לרגל ההשקה מציעה החברה מיטה ושידה של חברת משכל ב- 999 ₪וחבילת לידה הכוללת מיטה ושידה, עגלת תינוק ומזרן ושלל המוצרים הנלווים במחיר של 1999 ₪ בלבד.

 שוק ה-  HOME IMPROVMENT

תחום ה -HOME INPROVMET נאמד בכ- 5 מליארד ₪  בשנה על פי החלוקה: תחזוקת בית 22%, ריהוט בית 29%, כלי בית 29%, ריהוט חוץ 15% וקמפינג 5% . חדירת מגה קמעונאות לתחום זה הופכת את הרשת ליחידה בישראל שנותנת את המענה הרחב והמגוון ביותר מבחינת סל מוצרים לבית ולמשפחה. ביסוס המהלך נשען על אחד מיתרונותיה של הרשת – שליטתה בקטגוריית כלי הבית, טקסטיל וחשמל, באמצעות חברות הבת שלה בקבוצת BEE הכוללים את חברת ורדינון, נעמן ששת וד"ר בייבי.  

מבדיקות שעשו במגה עולה כי הנטיה של השוק הישראלי לענף ה HOME INPROVME T (טקסטיל בית, ריהוט בית וכו') משמעותית יותר מנכונות הצרכן להיות חלק מזירת מוצרי "עשה זאת בעצמך" , זאת להבדיל מהאמריקאים שנטייתם הפוכה, אלו, מעדיפים לרכוש מוצרים מענף תחזוקת הבית והשיפוצים .

מוצרים לדוגמא מקטגוריות שונות: ארון שרות כתר 6280  מחיר 299 ₪,  ארון רטאן כתר דגם 9280   349 ₪, פח אמבטיה + מברשת אסלה 29.99 ₪,  כוורת עץ 9 תאים  219 ₪,  מתקן ליבוש כביסה מפלסטיק איכותי 89.99 ₪,  פינת אוכל שולחן + כיסאות מעץ 599 ₪,  שולחן תלמיד מעץ 199 ₪,  מייבש כלים 19.99 ₪,  שידת טלוויזיה 199 ₪,  כיסא בר 169 ₪,  ספרית 4 מדפים 179 ₪,  מסחטת פירות קשים 79 ₪, טלוויזיה 32 1199 ₪  ועוד.

מוצרים לדוגמא ד"ר בייבי:

בימים אלו מציעה ד"ר בייבי עד 50 אחוזי הנחה על כל כסאות הבטיחות: בוסטר ביפיקס SP  ממשקל 15 ועד 36 ק"ג – 99.99 במקום 199.99 ₪ כסא בטיחות בייסיק ממשקל לידה ועד 18 ק"ג – 179.99 ₪ במקום 229 ₪. בוסטרWAY   – R ממשקל 15 עד 36 ק"ג –99 .269 ₪ עד במקום .319 ₪. סלקל BEONE ממשקל לידה עד 13 ק"ג –99 .179 ₪ במקום 249 ₪.