קשרי משקיעים

רשת מגה משיקה חטיפי ירקות טריים ופירות יבשים לילדים תחת המותג הפרטי מגה

05.02.2012

רשת מגה משיקה חטיפי ירקות טריים ופירות יבשים לילדים תחת המותג הפרטי מגה:

תשווק חטיפי ירקות ופירות יבשים לילדים כתחליף בריא ומוכן לאכילה

חברת מגה קמעונאות מפעילת רשתות מגה הודיעה היום על מהלך חדש לקידום אורח חיים בריא והחלה לשווק בסניפיה חטיפי ירקות טריים ופירות יבשים המותאמים במיוחד לילדים. המוצרים ישווקו כחטיפים מוכנים לאכילה, אשר יהוו תחליף בריא לחטיפים עתירי שומן. הם יימכרו באריזות אישיות, במחיר 3.99 שקלים לאריזת 70 גרם,  של חטיפי ירקות ו 4-99 שקלים לאריזת 100 גרם של פירות יבשים.                            

לדברי גרשון ויסמן, סמנכ"ל סחר מגה קמעונאות: "מגה שמה לעצמה למטרה לטפח ולקדם את נושא אורח החיים הבריא ומגמה זו באה לידי ביטוי במספר תחומים הקשורים לתזונה נכונה, שמירה על איכות הסביבה וכו'. הפעם בחרנו להתמקד בהרגלי אכילה וצריכה בריאה לילדים, בפיתוח מוצר בריא ומזין שיהווה חלק מארוחת העשר היומית של תלמידי בית הספר".

סדרת החטיפים הבריאותיים כוללת:

חטיפוני ירקות –המכילה בתוכה פלפל בייבי, מלפפון בייבי ועגבניות שרי במשקל 70 גרם. חשוב לציין כי הירקות מגיעים ישירות מהשדה למדף תוך 24 שעות ויש להם אורך חיי מדף של 10 ימים (לא בקירור). עם פתיחת השקית – המוצר טוב לאכילה תוך זמן קצר שעה עד שעתיים. בנוסף, צריכת ירקות מגיל צעיר מסייעת רבות בתהליך הגדילה בהיותם כווים בויטמינים ונוגדי חמצון (פלפל אדום – הוא המקור הטוב והזמין ביותר לויטמין C, עגבנייה – עשירה בליקופן – נוגד חמצון ומסייעת בהגנה כנגד נזקים ומחלות שונות, מלפפון – מכיל סידן ואשלגן).  

חטיפוני פירות יבשים – "ממתק מן הטבע", המכילה: משמש, שזיף, צימוק כהה, חמוציות, אננס ופפאיה. כל הפירות היבשים הינם ללא גלעין. פירות יבשים מהווים אלטרנטיבה לארוחה מזינה היות והם מכילים סיבים תזונתיים וויטמינים A ,B . המוצר משווק באריזה של 100 גרם אשר ניתן לקחתה לבית הספר או לגן.                       

מגמת הבריאות בישראל תופסת לאחרונה תאוצה רבה ובמקביל הכרזת משרד החינוך על השנה כשנת בריאות והנחיותיו לבתי הספר הנוגעות להקפדה על ארוחות עשר מזינות ובריאותיות יותר, מציב בפני ענף המזון אתגר – בלפתח חלופות לחטיפים עתירי מלח, סוכר ושומן דבר אשר הוביל גם את רשת מגה להשיק חטיפי ירקות טריים ופירות יבשים מזינים ובריאים המותאמים במיוחד לילדים. רשת מגה מובילה במשך שנים בהקפדה על מכירת ירקות ופירות בסטנדרים המחמירים ביותר ובפיקוח מעבדות אמינולב לשאריות חומרי הדברה וזיהומים. יחד עם זאת המוצרים החדשים ארוזים בשקיות מתכלות וידידותיות לסביבה.

שוק הירקות הטריים נאמד בכ-5 מיליארד שקל בשנה. המכירות ברשת של ירקות טריים לשנת 2011. הצרכן הישראלי צורך בממוצע 180 קילו ירקות בשנה.