תחומי פעילות

סופרמרקטים

חברת אלון רבוע כחול ישראל היא גורם מרכזי בשוק המזון בישראל. ככזאת, היא מקפידה להתאים את מגוון המוצרים והשירותים שלה לדרישתו של הלקוח הישראלי המצפה לקבל מוצרים איכותיים, במחירים אטרקטיביים וברמת שירות גבוהה. החברה פועלת לספק את צורכיהם של מגזרי אוכלוסייה שונים ולפיכך מפעילה 6 מותגים מרכזיים:

  רשת הסופרמרקטים השכונתיים המובילה בישראל, אשר סניפיה פרוסים במרכזי הערים ברחבי הארץ. הרשת שמה לה למטרה להעניק ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים איכותיים וטריים - בסניף הנמצא קרוב לבית.

ברשת מושם דגש מיוחד על מחלקות שירות למוצרים טריים ואיכותיים: מעדניית בשר ועופות טריים, מאפייה ביתית, מעדניית גבינות וסלטים, תוצרת חקלאית טרייה של פירות וירקות איכותיים וכמובן, מוצרי חלב ומעדנים טריים בשפע.

רשת הקניות היחידה בישראל שעוזרת לצרכנים לקנות בזול ולחסוך כסף וכל זאת מבלי להתפשר על איכות המוצרים.

מאז השקתה שמה לה הרשת למטרה את עידוד תרבות הקנייה הנבונה והמושכלת.על מנת לעשות זאת עומד לרשות הצרכנים מגוון של שירותים ומוצרים ההופכים את חווית הקנייה לפשוטה ונוחה הרבה יותר .

רשת הפונה לציבור הדתי/חרדי עם כשרויות מהודרות וכן לציבור נוסף המבקש ליהנות מהמחירים הזולים שרשת זו מציעה מבלי להתפשר על מגוון מוצרים גדול, שירות וחוויית קניה.

עדן טבע מרקט' הוקמה בשנת 2003 ומיד ביססה את מעמדה כרשת הסופרמרקטים הראשונה והמובילה בישראל המתמחה במזון אורגני, מזון טבעי, מוצרים אקולוגים ותוספי תזונה.

רשת 'עדן טבע מרקט' שמה לעצמה למטרה להביא את בשורת המזון הבריא, האורגני והטבעי לכל בית בישראל- בין אם במרכז, בצפון או בדרום. כל סניפי הרשת מאושרים כסופרמרקט אורגני ומפוקחים ע"י ארגוני הפיקוח האורגניים "אגריאור" ו-"הארגון לחקלאות אורגנית".